Көкқайнар ауылындағы орта мектеп https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/ ru Көкқайнар ауылындағы орта мектеп DataLife Engine Қамқоршылық кеңес құрамы/ бұйрық/ https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/popechitelskij-sovet/amorshyly-kees-ramy/41-amorshyly-kees-ramy-bjry-.html https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/popechitelskij-sovet/amorshyly-kees-ramy/41-amorshyly-kees-ramy-bjry-.html ]]> admin Tue, 10 Oct 2023 12:56:38 +0600 Қамқоршылық кеңес құрамы туралы бұйрық https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/popechitelskij-sovet/amorshyly-kees-ramy/40-amorshyly-kees-ramy-turaly-bjry.html https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/popechitelskij-sovet/amorshyly-kees-ramy/40-amorshyly-kees-ramy-turaly-bjry.html бұйрық​​​]]> admin Tue, 10 Oct 2023 12:21:50 +0600 Конкурс жариялау https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/main/39-konkurs-zharijalau.html https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/main/39-konkurs-zharijalau.html Конкурс жарияланған лауазымның атауы: «Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме еден жуушы қызметі .
Орналасқан жері: индекс 040630 Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Көкқайнар ауылы Байланыс номері: 8-727-59-31-3-80
Электрондық пошталық мекен-жай kokkainar_sh@mail.ru
Конкурсқа қатысуға өтінімдер беру мерзімі - конкурсқа қатысуға қажетті өтінім «Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме еден жуушы КММ сайттарына конкурс өткізілетіні туралы хабарлама жариялаған күннен бастап 7 жұмыс күнде жүзеге асырылады.
Ақы төлеу - бір жылға дейінгі жұмыс өтілі бар жоғары білім: 60000 теңге
Лауазымдық міндеттері:
Еден жуушы тікелей мектеп директорына бағынады.
Қойылатын талаптар:
Құжаттарды қабылдау мерзімі 2023 жылғы 24 қаңтардан бастап 31 қаңтарды қоса алғанда.
Құжаттарды қарау мерзімі 2023 жылғы 30 қаңтардан бастап 2023 жылғы 31 қаңтарды қоса алғанда.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:
1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
3) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
4) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
5) наркологиялық ұйымнан анықтама;
«Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме еден жуушы қызметіне конкурс жариялайды.
Конкурс жарияланған лауазымның атауы: «Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме еден жуушы қызметі .
Орналасқан жері: индекс 040630 Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Көкқайнар ауылы Байланыс номері: 8-727-59-31-3-80
]]>
admin Tue, 22 Aug 2023 11:08:23 +0600
Конкурс жариялау https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/main/38-konkurs-zharijalau.html https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/main/38-konkurs-zharijalau.html Конкурс жарияланған лауазымның атауы: «Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме орыс тілі мен әдебиеті лауазымы .
Орналасқан жері: индекс 040630 Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Көкқайнар ауылы Байланыс номері: 8-727-59-31-3-80
Электрондық пошталық мекен-жай kokkainar_sh@mail.ru
Конкурсқа қатысуға өтінімдер беру мерзімі - конкурсқа қатысуға қажетті өтінім «Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме орыс тілі мен әдебиеті КММ сайттарына конкурс өткізілетіні туралы хабарлама жариялаған күннен бастап 7 жұмыс күнде жүзеге асырылады.
Ақы төлеу - бір жылға дейінгі жұмыс өтілі бар жоғары білім: 100000 теңге
Лауазымдық міндеттері:
Орыс тілі мен әдебиеті жоғары педагогикалық бiлiм және 3 жылдан кем емес педагогикалық жұмыс стажы болуы тиіс.
Орыс тілі мен әдебиеті тікелей мектеп директорына бағынады.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
- біліктілігі жоғары деңгейдегі педагог маман: жоғары педагогикалық білім;
Құжаттарды қабылдау мерзімі 2023 жылғы 15 тамыздан бастап 31 тамызды қоса алғанда.
Құжаттарды қарау мерзімі 2023 жылғы 15 тамыздан бастап 2023 жылғы 31 тамызды қоса алғанда.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:
1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
7) психоневрологи0ялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).
10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.
]]>
admin Fri, 18 Aug 2023 17:27:50 +0600
Конкурс жариялау https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/main/37-konkurs-zharijalau.html https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/main/37-konkurs-zharijalau.html «Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі»  мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме директордың тәрбие ісі жөніндегі   лауазымдық  қызметіне   конкурс   жариялайды.

Конкурс жарияланған лауазымның атауы: «Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі»  мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме директордың тәрбие ісі жөніндегі  лауазымы 1,0 жүктеме.

Орналасқан жері: индекс 040630   Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Көкқайнар ауылы  Байланыс номері: 8-727-59-31-3-80

Электрондық пошталық мекен-жай kokkainar_sh@mail.ru

       Конкурсқа қатысуға өтінімдер беру мерзімі - конкурсқа қатысуға қажетті өтінім «Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі»   мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме директордың тәрбие ісі жөніндегі   КММ сайттарына конкурс өткізілетіні  туралы  хабарлама   жариялаған  күннен бастап  7 жұмыс күнде жүзеге асырылады.

Ақы төлеу  - бір жылға дейінгі жұмыс өтілі бар жоғары білім: 100000 теңге

Лауазымдық міндеттері:  

     Директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасарында жоғары педагогикалық бiлiм және 3 жылдан кем емес педагогикалық жұмыс стажы болуы тиіс.
       Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары тікелей  директорына бағынады.
       Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарына кітапханашы, сынып жетекшілері мен оқушылар тікелей бағынады.

–   өзіне бекітілген топта жүргізілетін тәрбие жұмыстарын жоспарлайды, оның орындалуын қамтамасыз етеді;

–   әдістемелік жұмыстарға қатысады және өз біліктілігін арттырып отырады;

–   тәрбие жұмыстарын жетілдіруге байланысты ұсыныстар ендіреді;

–   өз жұмысын сынып жетекшісі жұмысымен үйлестіреді;


Біліктілікке қойылатын талаптар:

-  біліктілігі жоғары деңгейдегі педагог-сарапшы маман: жоғары педагогикалық білім; 
Құжаттарды қабылдау мерзімі 2023 жылғы 24 қаңтардан бастап 31 қаңтарды қоса алғанда.

Құжаттарды қарау мерзімі 2023 жылғы 30 қаңтардан  бастап 2023 жылғы 31 қаңтарды  қоса алғанда.   

      Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:

1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;       

2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);                                                             

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);                                                                                                                          4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;                                                                                                              

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);                         

6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).

7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;                                                                     

8) наркологиялық ұйымнан   анықтама;                                                                 

9)  Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).              

10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.

]]>
admin Wed, 08 Feb 2023 15:43:01 +0600
Өзін-өзі бағалау https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/zn-z-baalau/36-http-kokkainarjambyledukz-zn-z-baalau-.html https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/zn-z-baalau/36-http-kokkainarjambyledukz-zn-z-baalau-.html ]]> ]]> admin Mon, 21 Nov 2022 13:54:26 +0600 Конкурс жариялау https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/main/35-konkurs-zharijalau.html https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/main/35-konkurs-zharijalau.html «Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме директордың тәрбие ісі жөніндегі лауазымдық қызметіне конкурс жариялайды.
Конкурс жарияланған лауазымның атауы: «Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме директордың тәрбие ісі жөніндегі лауазымы 1,0 жүктеме.
Орналасқан жері: индекс 040630 Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Көкқайнар ауылы Байланыс номері: 8-727-59-31-3-80
Электрондық пошталық мекен-жай kokkainar_sh@mail.ru
Конкурсқа қатысуға өтінімдер беру мерзімі - конкурсқа қатысуға қажетті өтінім «Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме директордың тәрбие ісі жөніндегі КММ сайттарына конкурс өткізілетіні туралы хабарлама жариялаған күннен бастап 7 жұмыс күнде жүзеге асырылады.
Ақы төлеу - бір жылға дейінгі жұмыс өтілі бар жоғары білім: 100000 теңге
Лауазымдық міндеттері:
Директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасарында жоғары педагогикалық бiлiм және 3 жылдан кем емес педагогикалық жұмыс стажы болуы тиіс.
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары тікелей директорына бағынады.
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарына кітапханашы, сынып жетекшілері мен оқушылар тікелей бағынады.
– өзіне бекітілген топта жүргізілетін тәрбие жұмыстарын жоспарлайды, оның орындалуын қамтамасыз етеді;
– әдістемелік жұмыстарға қатысады және өз біліктілігін арттырып отырады;
– тәрбие жұмыстарын жетілдіруге байланысты ұсыныстар ендіреді;
– өз жұмысын сынып жетекшісі жұмысымен үйлестіреді;

Біліктілікке қойылатын талаптар:
- біліктілігі жоғары деңгейдегі педагог-сарапшы маман: жоғары педагогикалық білім;
Құжаттарды қабылдау мерзімі 2022 жылғы 17 тамыздан бастап 24 тамызды қоса алғанда.
Құжаттарды қарау мерзімі 2022 жылғы 24 тамыздан бастап 2022 жылғы 26 тамызды қоса алғанда.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:
1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса); 4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
7) психоневрологи0ялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).
10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.























«Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме әлеуметтік педагог лауазымдық қызметіне конкурс жариялайды.
Конкурс жарияланған лауазымның атауы: «Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме әлеуметтік педагог лауазымы .
Орналасқан жері: индекс 040630 Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Көкқайнар ауылы Байланыс номері: 8-727-59-31-3-80
Электрондық пошталық мекен-жай kokkainar_sh@mail.ru
Конкурсқа қатысуға өтінімдер беру мерзімі - конкурсқа қатысуға қажетті өтінім «Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме әлеуметтік педагог КММ сайттарына конкурс өткізілетіні туралы хабарлама жариялаған күннен бастап 7 жұмыс күнде жүзеге асырылады.
Ақы төлеу - бір жылға дейінгі жұмыс өтілі бар жоғары білім: 800000 теңге
Лауазымдық міндеттері:
Әлеуметтік педагог жоғары педагогикалық бiлiм және 3 жылдан кем емес педагогикалық жұмыс стажы болуы тиіс.
Әлеуметтік педагог тікелей мектеп директорына бағынады.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
- біліктілігі жоғары деңгейдегі педагог маман: жоғары педагогикалық білім;
Құжаттарды қабылдау мерзімі 2022 жылғы 17 тамыздан бастап 24 тамызды қоса алғанда.
Құжаттарды қарау мерзімі 2022 жылғы 24 тамыздан бастап 2022 жылғы 26 тамызды қоса алғанда.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:
1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса); 4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
7) психоневрологи0ялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).
10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.


]]>
«Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме директордың тәрбие ісі жөніндегі лауазымдық қызметіне конкурс жариялайды.
Конкурс жарияланған лауазымның атауы: «Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме директордың тәрбие ісі жөніндегі лауазымы 1,0 жүктеме.
Орналасқан жері: индекс 040630 Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Көкқайнар ауылы Байланыс номері: 8-727-59-31-3-80
Электрондық пошталық мекен-жай kokkainar_sh@mail.ru
Конкурсқа қатысуға өтінімдер беру мерзімі - конкурсқа қатысуға қажетті өтінім «Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме директордың тәрбие ісі жөніндегі КММ сайттарына конкурс өткізілетіні туралы хабарлама жариялаған күннен бастап 7 жұмыс күнде жүзеге асырылады.
Ақы төлеу - бір жылға дейінгі жұмыс өтілі бар жоғары білім: 100000 теңге
Лауазымдық міндеттері:
Директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасарында жоғары педагогикалық бiлiм және 3 жылдан кем емес педагогикалық жұмыс стажы болуы тиіс.
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары тікелей директорына бағынады.
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарына кітапханашы, сынып жетекшілері мен оқушылар тікелей бағынады.
– өзіне бекітілген топта жүргізілетін тәрбие жұмыстарын жоспарлайды, оның орындалуын қамтамасыз етеді;
– әдістемелік жұмыстарға қатысады және өз біліктілігін арттырып отырады;
– тәрбие жұмыстарын жетілдіруге байланысты ұсыныстар ендіреді;
– өз жұмысын сынып жетекшісі жұмысымен үйлестіреді;

Біліктілікке қойылатын талаптар:
- біліктілігі жоғары деңгейдегі педагог-сарапшы маман: жоғары педагогикалық білім;
Құжаттарды қабылдау мерзімі 2022 жылғы 17 тамыздан бастап 24 тамызды қоса алғанда.
Құжаттарды қарау мерзімі 2022 жылғы 24 тамыздан бастап 2022 жылғы 26 тамызды қоса алғанда.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:
1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса); 4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
7) психоневрологи0ялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).
10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.























«Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме әлеуметтік педагог лауазымдық қызметіне конкурс жариялайды.
Конкурс жарияланған лауазымның атауы: «Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме әлеуметтік педагог лауазымы .
Орналасқан жері: индекс 040630 Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Көкқайнар ауылы Байланыс номері: 8-727-59-31-3-80
Электрондық пошталық мекен-жай kokkainar_sh@mail.ru
Конкурсқа қатысуға өтінімдер беру мерзімі - конкурсқа қатысуға қажетті өтінім «Алматы облысы білім басқармасы Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 1,0 жүктеме әлеуметтік педагог КММ сайттарына конкурс өткізілетіні туралы хабарлама жариялаған күннен бастап 7 жұмыс күнде жүзеге асырылады.
Ақы төлеу - бір жылға дейінгі жұмыс өтілі бар жоғары білім: 800000 теңге
Лауазымдық міндеттері:
Әлеуметтік педагог жоғары педагогикалық бiлiм және 3 жылдан кем емес педагогикалық жұмыс стажы болуы тиіс.
Әлеуметтік педагог тікелей мектеп директорына бағынады.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
- біліктілігі жоғары деңгейдегі педагог маман: жоғары педагогикалық білім;
Құжаттарды қабылдау мерзімі 2022 жылғы 17 тамыздан бастап 24 тамызды қоса алғанда.
Құжаттарды қарау мерзімі 2022 жылғы 24 тамыздан бастап 2022 жылғы 26 тамызды қоса алғанда.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:
1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса); 4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
7) психоневрологи0ялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).
10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.


]]>
admin Thu, 29 Sep 2022 09:32:17 +0600
Психологтың жұмыс жоспары https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/34-psihologty-zhmys-zhospary.html https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/34-psihologty-zhmys-zhospary.html Психологиялық қызметтің мақсаты – оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау,  қолайлы әлеуметтік – психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысуларға психологиялық қолдау көрсету. 


Психологиялыққызметтіңміндеттері: 

  • Оқушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін –өзі дамыту қабілетін қалыптастыру; 
  • Ақпараттық қоғамның жылдамдамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
  • Психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуметін дамыту; 
  • психологиялық қиыншылықтармен оқушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру; оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау;
  • психологиялық проблемаларды шешуде және оқу тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата–аналар мен педагогтерге консултациялық көмек көрсету; 

-     білім беру үдерісі субектілерінің психологиялық – педагогикалық құзыреттілігін көтеру. 


Педагог-психолог жұмысының негізгі бағыттары  


  • Психологиялық алдын-алу

Мақсаты: тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескертужасау. 


  • Психологиялық диагностика

 Мақсаты: тұлғаның жеке және жас ерекшелігін, сондай-ақ тұлғааралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу. 


  • Психо-түзету және дамыту
  • Мақсаты: оқушының психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды болдырмау, жалпы оқу бағдарламасымен біліктілікті дамыту. 


  • Психологиялық консультация

Мақсаты: педагогикалық процесстің субьектілеріне кеңес беру. 


  • Психологиялық білімді көтеру (ағартушылық)

Мақсаты: педагогикалық үрдіске қатысушылардың психологиялық мәдениетін көтеру.


Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Насаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысана

1.

Сабақтарға кіру, ескертулер бойынша кепілдемелер беру.


Сабақтарға қатысып, өзара сабақтастық  жұмыстарын жүргізу

Мектеп-алды даярлық топ, 1-11 сыныптар

Жыл бойына


Сабаққа кіру дәптерін толтыру

2.

Топтық және жеке жұмыстар

ПДПК есебінде тұрған оқушылармен жұмыс

ПМПК есебінде тұрған оқушылар

Жыл бойына

Қажет болған жағдайда

Хаттама

3.

Топтық және қажеттілігі бойынша жеке жұмыстар жүргізу

Қорытынды аттестация мен МАТД-ға психологиялық тұрғыдан әзірлік жұмыстары

9, 11 сыныптар

Жыл бойына


Хаттама

4.

Негізгі құжаттарды дайындау, ұсынба әзірлеу

Педагогикалық консилиумге қатысу


Жыл бойына


Ұсыныс

5.

Алдын алу, түзету жұмыстары

Мектепішілік, ИДН есе-бінде тұрған балалармен, өмірдің қиын жағдайына тап болған оқушылармен жұмыс

Мектепішілік, ИДН есебінде тұрған, қиын жағдайғатап болған оқушылар

Жыл бойына

Анықталған жағдайда


6.

Кеңес беру (қажеттілігі бойынша)

Оқушыларға, ата-аналарға, педагогтарға психологиялық кеңестер

МДТ-11 сынып оқушылары, ата-аналар, педагогтар

Жыл бойына


Жеке, топтық журналдары

7.

«Сенім поштасының» жұмысы

Мектеп үрдісіне қатысушылардың құқығын қорғау

МДТ-11 сынып оқушылары, ата-аналар, педагогтар

Жыл бойына

Түскен хаттар мен сұраныс бойынша

Тіркеу журналы

8.

Алдын алу, түзету жұмыстары

Жетім және ата-ананың қамқорлығынсыз қалған балалармен жұмыс


Жыл бойына


Хаттама, жеке журналы

9.

Жеке әңгімелесу, ата-аналарға, сынып жетекшілер мен пән мұғалімдеріне кеңес беру.

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Сұраныс бойынша

Жыл бойына


Хаттама


Іс-шаралар



Жұмыс түрлері






Насаналы топ





Орындау мерзімі






Ескертулер




Есептілік нысаны

І. Диагностикалау

1

5-11 сынып оқушыларының педагогикалық – психологиялық картасын, психологиялық мінездемесін толтыру

Карта толтыру

5-11 сыныптар

Қыркүйек


Карта, мінездеме толтыру

3

Керна-Йирасектің «Мектепке дайындық деңгей бағдары» әдістемесі

1 сынып оқушыларының мектепке деген дайындықтарын зерттеу жұмысы

1 сынып


Қыркүйек


Қорытынды хаттама

4

Филлипстің «Оқушылардың меткептік үрейлерін бағалау әдістемесі» 

Психологиялық бейімделу жұмыстары

5 сынып

Қыркүйек

Пед.кеңесте таныстырылады

Қорытынды 

хаттама

5

5 сынып оқушыларының бейімделуін зерттеу


Сауалнама 

5 сынып

Қыркүйек


Қорытынды 

анықтама

6

Мектепалды даярлық тобының «танымдық үрдістердің даму деңгейін анықтау»                              

Суреттік тест 

Мектепалды даярлық тобы

Қазан


Қорытынды 

хаттама

7

9-сыныптарда Бейіндік оқытуға көшуді ұйымдастыру, талдау

Сауалнамалар  

9 сынып


Қазан 


Қорытынды 

хаттама


Баланың ерік саласының даму деңгейін анықтау

«Графикалық диктант» әдістемесі

1-2 сынып

Қазан



8

«Суйцидтің алдын алу» тесті


Суицид пен қатерге бейім  мінез құлық тың  алдын алу     жұмыстары


7-11

сынып


Қараша


Қорытынды 

хаттама

9

  1. «Кактус»  әдістемесі

Әдістеме

5-6 сынып

Қараша


Қорытынды 

хаттама


Н.Г. Лусканованың «Мектеп мотивациясын диагностикалау» әдістемесі

Гинзбурга. М.Р "Оқу мотивациясын зерттеу" 

Л.В. Байбородовой,                                      

  1. О.В. Окунева     «Мектеп мотивациясын диагностик

Оқушылардың мектеп мотивацияларын зерттеу жұмыстары  

2-4 сынып


6-8 сынып



9-11 сынып

Қараша


Қорытынды

10

«Отбасы суреті» әдістемесі

Әдістеме

7-10 сынып

Қараша


Қорытынды 

хаттама

12

Т.Б. Марцинковскаяның «Баспалдақ» әдістемесі; 

О.С. Богдановтың «Мен қандаймын?»  әдістемесі;

Оқушылардың өзін - өзі бағалау  жұмыстары

 (0-11 сыныптар)

0-3 сыныптар





4-6 сыныптар



Желтоқсан


Қорытынды 

хаттама

13

«Социометрия»

әдістемесі

Бейімделу жұмысы. Психологиялық климатты диагностикалау жұмысы. Тұлғааралық қарым- қатынасты зерттеу жұмыстары.

5 сынып

Желтоқсан


Қорытынды 

хаттама

16

«Стресс-тест»

Қорытынды аттестаттауға психологиялық тұрғыда көмектесу

11 сынып

Қаңтар


Қорытынды 

хаттама

17

Құқықбұзушылық, бопсалаудың алдын алу жөнінде сауалнама

Сауалнама

5-11 сынып

Ақпан


Қорытынды 

хаттама

18

«Діни экстремизм туралы не білеміз?» баяндама

Діни экстремизмнің алдын алу бойынша зерттеу жұмысы

5-11 сынып

Ақпан


Қорытынды 

хаттама

19

9-11 сынып оқушыларының депрессия деңгейін анықтау.

Э.Бэк депрессия шкаласы анықтау тесті

Оқушылар бойындағы депрессивті жағдайды анықтау жұмысы

9-11 сыныптар

Ақпан


Қорытынды 

хаттама

20

«Мектеп ата-ана көзімен» сауалнама

Ата-анамен жұмыс

1-11 сынып

Наурыз

Сынып жетекшілермен бірлескен жұмыс

Қорытынды 

хаттама

21

Кондаштың «Үрейлену шкаласы»  әдістемесі

Қорытынды аттестаттауға, ҰБТ-ға психологиялық тұрғыдан әзірлік жұмысы

11 сынып

Сәуір


Қорытынды 

хаттама

ІІ. Түзету-дамыту жұмысы

1

«Жас маманға психологиялық кеңес» атты психологиялық тренингтер, жадынама.

Жас маманмен жұмыс

Жас мамандар

Қыркүйек


Хаттама

2

Мұғалімдердің оқушылардың жас ерекшеліктерімен таныстыру

«Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту»

Педагогтар 

Қараша


Хаттама

3

«Аутодеструктивті мінез – құлыққа бейімді оқушылардың мінез – құлық белгілері» 

Ата –аналармен жұмыс

Ата-аналар

Қараша


Хаттама

4

1) «Ата-ананың бірі өгей болғанда туындайтын қиыншылықтармен күресу» атты баяндама.

2) «Туған және өгей ата-аналарға тату болуға көмектесетін кеңестер» атты жадынама.

Жалпы мектепішілік ата-аналар жиналысы

1-11 сынып ата-аналары

Қараша


Хаттама

5

Мен өмірімнің жарқын болғанын қалаймын» тренинг

9-10 сынып оқушыларымен өмірлік көзқарастарын қалыптастыру. 

9-10 сынып оқушылары

Желтоқсан


Хаттама

6

«Сенімділік күш береді» тренинг сабақ

Қорытынды аттестаттауға психологиялық тұрғыда көмектесу

11 сынып

Қаңтар


Хаттама

7

Жасөспірімнің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Интернет-тәуелділік қалыптасуының алдын алу бойынша түзету-ағарту шаралар.

Ата-анамен жұмыс

7-9 сынып ата-аналары


Қаңтар

Қазіргі кезде оқушылар арасында ғаламторға деген тәуелділік байқалғандықтан, бұл тақырыптар бойынша түзету-ағарту жұмыс қажет.

Хаттама

8

Қауіпсіз интернет тақырыбында жаднама тарату. Буллинг, кибербуллинг

Қауіпсіз интернет бойынша жұмыс

7-9 сынып

Қаңтар


ІІІ. Алдын алу және психологиялық ағарту

1

Ата-аналармен ағарту жұмыстары

«Өз балаңа үлгі бол» тақырыбында 1 және 5 сынып оқушыларының ата-аналарына психологиялық көмек» Оқушылардың бейімделуін зерделеу бойынша 1,5-сынып ата-аналарына кеңес беру.

Психологиялық ағарту

Ата-аналар


Қыркүйек


Хаттама

2

«Құқық бұзушылықтан сақ болайық!» тақырыбында алдын алу іс-шарасы

Құқық бұзушылықтың алдын алу

8-10 сыныптар

Қазан


Хаттама

3

Бала мен ата –ана     қарым қатынасын арттыру. «Отбасы-тәрбиенің ұясы»

Психологиялық тренинг

7-8 сынып ата-аналары

Желтоқсан


Хаттама

4

«Мен ғажайыппын» тренинг сабақ

Педагогикалық ұжыммен жұмыс

Пед.ұжым

Қаңтар


Хаттама


«Тәртіп бұзушылықтың алдын-алу» бойынша сынып жетекшілермен жұмыс

Педагогикалық ұжыммен жұмыс (сынып жетекшілермен жұмыс)

Сынып жетекшілер

Ақпан


Хаттама


«Мамандықтар шеруі» тақырыбында зерттеу жұмысы

«Менің болашақ мамандығым» жобасы аясындағы жұмыс

9 сынып

Ақпан


Хаттама


«Өмірге ИЯ деп айт!» жобасы

Позитивті өмір ұстанымын қалыптастыру жұмыстары

3-11 сынып оқушылары, ата-аналар, пед. ұжым

Ақпан


Хаттама


«Мен бесінші сыныптан не күтемін? тақырыбында шығарма жазу

Сабақтастық жұмысы

4 сынып

Наурыз


Хаттама


«21 ғасырдың жаңа мамандықтары» зерттеу жұмысы

«Менің болашақ мамандығым» жобасы аясындағы жұмыс

9 сынып

Сәуір


Хаттама

ІV. Кеңес беру

1

Сабақтарға кіру, туындаған сұрақтар бойынша оқушылармен әңгімелесу, сынып жетекшіге кепілдемелер беру.

Психологиялық бейімделу жұмыстары

Мектеп-алды даярлық топ, 1, 5 сыныптар

Қыркүйек-желтоқсан

Аптасына 2-4 рет

Сабаққа кіру дәптерін толтыру

3

Ата-аналарға бейімделу процесі бойынша кеңес беру, жаднама тарату

5 сынып ата-аналар жиналысы

5 сынып ата-аналары

Қазан


Хаттама

4

Оқушыларға кеңес, жадынама беру

МАТД-ға психологиялық тұрғыдан әзірлік жұмысы

9 сынып

Ақпан


Хаттама

5

«Қорытынды аттестациялауға дайындық және оны тапсыру барысында жасөспірімге ата-ананың психологиялық көмегі» атты жадынама.

Қорытынды аттестаттауға психологиялық тұрғыдан әзірлік жұмысы

11сынып ата-аналар


Ақпан


Хаттама

6

ПДПК есебінде тұрған оқушылардың ата-аналарымен әңгіме   

Ата-аналармен кеңес беру жұмысы

ПДПК есебінде тұрған оқушының ата-анасы

Наурыз


Хаттама

7

Оқу процесіне жалпы     қатысушылармен жұмыс

Сұраныс бойынша зерттеу және кеңес беру жұмыстарын жүргізу

1-11 сынып оқушылары, ата-аналар, мұғалімдер

Жыл бойына


Жеке жұмыстар тіркеу журналы

8

«Мектепке даярлаудың психологиялық бағыттары» атты дәріс оқу. Мектепте оқуға әзірлік туралы жеке, топтық кеңес беру

Ата-анамен жұмыс

Мектепалды даярлық топ ата-аналары

Мамыр


Хаттама

9

«Мамандық таңдауда кездесетін қателіктер», «Болашақ мамандығыңды таңдауда қателеспе!» тақырыбында бейнероликтер. Бейнероликтердің қорытындысы бойынша кеңес беру.

«Менің болашақ мамандығым» жобасы аясындағы жұмыс

8-9 сыныптар

Мамыр


Хаттама

V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

1

Оқушылар туралы мәлімет алу

МДТ, 1 - 11 сыныпқа келетін оқушылардың толық тізімін алу

МДТ, 1-11 сыныптар

Қыркүйек


Бланк құру

2

«Қатерлі топ» балаларын анықтау 

«Қатерлі топ» балаларын анықтау парақшасын толтыру 

4-11 сыныптар

Қыркүйек

Анықталған жағдайда банк құру

Қорытынды хаттама

3

Жаңа оқу жылына перспективтік жоспар құру.

Мамыр, тамыз


Жоспар

4

Қажетті органдармен жүргізілген жұмыс бойынша өзара әрекет жүргізу 

(болған жағдайда)

Жыл бойына


Хаттама

5

Функционалдық міндет шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша  (дефектолог, логопед т.б. аралас мамандармен) жұмыс жүргізу.

Жыл бойына


Хаттама

6

Педагогтар, ата-аналар мен оқушылар үшін ұсыныстар, кеңестер, жадынамалар жасау

Жыл бойына


Жадынама

7

Жұмыс үшін қажетті материалды таңдау

Жыл бойына



8

Нәтижелерді өңдеу және анықтамаларды құрастыру.

Жыл бойына


Хаттама, қорытынды хаттама

9

Педагогикалық кеңестерде, мектеп директорының жанындағы кеңестерінде, әдістемелік бірлестік кеңестерде хабарлама жасау.



Есеп, хабарлама

VІ. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер

1

Психологиялық жұмыс туралы қорытынды анықтама жазу, есеп тапсыру.

Жыл бойына

Сұраныс, қажеттілік бойынша

Есеп

2

Психологиялық қызметінің жылдық есебі

Мамыр


Есеп





















Педагог-психолог:    Ш. Алтынбекова




]]>
admin Thu, 16 Jun 2022 10:31:57 +0600
Психологтың жұмыс есебі https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/33-psihologty-zhmys-eseb.html https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/33-psihologty-zhmys-eseb.html «Көкқайнар ауылындағы орта» КММ
психологиялық қызметтің І жарты жылдық бойынша есебі
2021-2022 оқу жылы.

Психологиялық қызметтің мақсаттары мен міндеттері.

       Психологиялық қызметтің мақсаты– білім беру ұйымдарында білім алушылардың
психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
1) білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу 
және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2) білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты 
әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету; 
3) білім алушыларды психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім 
алушыға жеке тәсілді қамтамасыз ету;
4) психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылырдың шығармашылық 
әлеуетін дамыту;
5) психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын 
шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6) білім алушылардың психикалық денсаулығын сақтау;
7) психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы 
әдістерін таңдауда ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
8) білім беру үдерісі субъектілерінің психологиялық –  педагогикалық құзыреттілігін көтеру.
      Жоғарыда аталған мақсат пен міндеттерге сүйене отырып, психологиялық қызметтің 
төменде көрсетілген бағыттары бойынша жұмыстар жүргізілді.
І. Психодиагностика.
ІІ. Түзету дамыту жұмысы.
ІІІ. Психологиялық кеңес беру жұмысы.
ІҮ. Ағарту жұмысы.
Ү. Эксперттік жұмыс.




















2021-2022 оқу жылының психодиагностикалық жұмысының нәтижесі.


18.09.2021-29.09.2021ж  аралығында даярлық тобының,  С.А. Банков бойынша кәмелеттік әлеуметті психологиялық деңгейін анықтау арналған сауалнама жүргізілді.
0 «А» даярляқ тобында жаңа оқу жылында барлығы 14 оқушы: 9 –ұл, 5 қыз.
Сауалнама қорытындысы бойынша келесі нәтижені көре аламыз:
●  60%  оқушыларының әлеуметті психологиялық деңгейі жоғары.
●  30% оқушыларының әлеуметті психологиялық деңгейі орташа.

21.09.2021ж.  Топтық психологиялық тренинг. 10 сынып. Тақырыбы «Мен және менің ортам». Мақсаты: Өмірде адамнан асқан құндылық жоқ екендігіе түсіндіре отырып, баққыты өмір, сүрү үшін өзін өзі психологиялық тұрғыдан дайындау.
          
Жасөспірімдер арасындағы өзіне-өзі қол жұмсаудың анықтауға арналған әдістеме.
Жасөспірімдердің өзіне өзі қол жұмсаудың қауіпті белгілерін анықтауға арналған әдістеме. Бұл әдістеме оқушылардың күйзеліс жағдайын және қарым-қатынасты анықтауға арналған.
02.10.2021 -13.10.2021 жылының 5-11 сынып оқушыларының арасында, өзін өзі қол жұмсаудың қауіпті белгілерін анықтауға арналған әдістеме жүргізілді.
●  02.09.21ж  -5- 6 сынып
●  04.10.2021ж – 7-8 сынып
●  10.10.2021ж – 9-11 сынып

● 12.10.21ж – 13.10.2021ж әдістеменің қорытындысын шығару.
Өзіне өзі қол жұмсаудың қауіпті белгілерін анықтауға арналған әдістемесін, «Көкқайнар орта мектебі»КММ 2021-2022 оқу жылында, әр тоқсан сайын өткізуге жоспарланған.
Әдістеменің қорытындысы бойынша , оқушылардың жоғары күйзеліс жағдайы және қарым-қатынастың төмен деңгейі анықталмаған. Өзіне өзі қол жұмсаудың қауіпті белгілері анықталмаған.
16.10.2021 -20.10.2021ж
2021 жылдың 16 қазан-20 қазан аралығында 1” сынып оқушыларының мектепке деген эмоциалдық көңіл күйін анықтаудағы, баланың мектепке бейімделуін анықтау мақсатында зерттеу жұмыстары жүргізілді.
Сыныпта барлығы  13 оқушы: 3 қыз және 10 ұл. Әдістеме барысында балалар өздерін еркін, ашық ұстай білді. Әр баламен жеке зерттеу жұмысы жүргізілді.
Бірінші сынып оқушыларының бейімделу деңгейін анықтауға арналған келесі әдістемелер жүргізілді:
1.Люшер әдістемесі
2.Оқушыларға арналған сауалнама;
3.Бірінші сынып оқушыларының мотивация деңгейін қалыптасуы;
4. Социометрия 

Барлық әдістемелірдің нәтижесі бойынша, бірінші сынып оқушыларының мектепке деген бейімделу деңгейін анықталды:  

● 61 %  оқушыларының бейімделу деңгейі жоғары;
● 22%   оқушыларының бейімделу деңгейі орташа;
● 18%   оқушыларының бейімделу деңгейі төмен;

17 10 2021ж
5 сынып оқушылардың орта буынға беймделу кезеңге өтетін жұмыс бағдарламасы бойынша «Мен және біз» тренинг сабағы өткізілді.
Мақсаты: Қоршағандар ең негізгі көмекшілер екенін түсіну.

18.10.2021ж
11 сынып оқушылырына арналған сауалнама.  «Қызығушылық картасы» әдістемесі».
Мақсаты: қандай да бір іс-әрекетке қызығушылығын анықта
2021 жылдың 23 қазан-27 қазан аралығында  5  сынып оқушыларының мектепке деген бейімделу деңгейін  анықтау мақсатында зерттеу жұмыстары.
Бесінші сынып оқушыларының бейімделу деңгейін анықтауға арналған келесі әдістемелер жүргізілді:
1.Пән мұғалімдерге арналған сауалнама;
2.Оқушыларға арналған сауалнама;
3.Бесінші сынып оқушыларының мотивация деңгейін қалыптасуы;
4. Социометрия 
Барлық әдістемелірдің нәтижесі бойынша, бесінші сынып оқушыларының мектепке деген бейімделу деңгейін анықталды:  

● 50 %  оқушыларының бейімделу деңгейі жоғары;
● 37%   оқушыларының бейімделу деңгейі орташа;
● 13%   оқушыларының бейімделу деңгейі төмен;

26.10.2021ж 
 «Денсаулық» орталығымен кездесу өтті. 5, 7, 9 сынып оқушылар арасында «Салауатты өмір салты» сауалнама жүргізілді.




     
27.10.2021ж  
10  сынып оқушыларының жаңа оқу жағдайына бейімделуі. 
Оныншы сынып оқ 
ушыларының жаңа оқу жағдайына бейнелеу процесін зерттеуіне арналған Ч.Д.Спилбергер және А.Д.Андреева бойынша әдістеме жұмысы жүргізілді. Сауалнама қорытындысы бойынша оқушылардың танымдық белсенділік деңгейін, мазасыздану және жағымсыз қызу әсерленушіліктердің барысын айқындауға болады.
Әдістеме жұмысын өткізгеннен кейін, оқушылардың жалпы эмоциялық процессінің бейімделу кезеңінде – мазасызданушылық, танымдық белсенділікті арттыру және оқуға деген  мінез-құлықтарының өзгергенін көре аламыз. 
10 сынып оқушыларының бейімделу нәтижесі бойынша жүргізілген әдістеменің қорытындысы:
             Оқушылардың 83%  өздерін сенімді және  мазасыздық сезімдері байқалмайды. 
Оқушылардың 83%  сабақта  өздерін сенімді және мазасыздық сезімдері байқалмайды.
Оқушылардың  17%  сабақта мазасыздық сезімдері орташа деңгейінде байқалады.
       Оқушылардың 17% сабақта және күнделікті жағдайда мазасыздық сезімдері орташа  деңгейінде байқалады.
Оқушылардың 17% күнделікті жағдайға және қоршаған әлемге қызығушылығын  орташа деңгейде көрсетілген.
Оқушылардың 83% жоғары деңгейде көрсетілген.
Оқушылардың 17%  танымдық белсенділігі төмен деңгейде көрсетілген.
Оқушылардың 17 % сабаққа  деген танымдық белсенділігін орташа деңгейде көрсетілген.
Оқушылардың 83% сабаққа деген танымдық белсенділігін жоғары деңгейде көрсетілген
Жүргізілген әдістемелердің қорытындысы бойынша оқушылардың жалпы эмоциялық процессінің бейімделу кезеңі – мазасызданушылық, танымдық белсенділігі  және оқуға деген  мінез-құлықтарының  қалыпты жағдайда анықталды. Оқушылардың  83%  бейімделу деңгейі жоғары, 17% оқушыларының бейімделу деңгейі орта

Тренинг. 8 «а» сынып. Тақырыбы «Доссыз - өмір бос».
Мақсаты:  Достықтық адам өміріндегі өзіндік ерекшеліктері ұғындыру арқылы, оқушылардың достық қасиеттерін ұштау, өмірден адал да, шыншыл дос таба білугн баулу.
10.11.2021 жылы. 
11-сыныпқа арналған психологиялық тренинг-сабақ.  
Барлық қатысқан оқушылар саны -5
Тренинг - сабақтың мақсаты: ҰБТ тапсырушы 11 - сынып оқушыларының бойындағы стрестік қалыптан арылту, сенімді мінез - құлық дамыту.
6-8 сынып арасында, шылым және есерткі шегу жайында түзету жұмыстары  жүргізілді.  Тақырыбы «Зиянды әдеттерден алдын алу».
Мақсаты: 
Өркениетті елдің азаматының денсаулығы мықты, зиянды әдеттерден аулақ болу керек екенін түсіндіре отырып, шылымның адам өміріне зиянын ұғындыру, салауатты өмір салтын қалыптастыру, спортпен шұғылдануға ықпал ету. Өз өмірін, денсаулығын сақтап, қорғай білуге тәрбиелеу.

04.12.2021 – 14.12.2021 ж
Жасөспірімдер арасындағы өзіне-өзі қол жұмсаудың анықтауға арналған әдістеме.
Жасөспірімдердің өзіне өзі қол жұмсаудың қауіпті белгілерін анықтауға арналған әдістеме. Бұл әдістеме оқушылардың күйзеліс жағдайын және қарым-қатынасты анықтауға арналған.
04.12.2021 -14.12.2021 жылының 5-11 сынып оқушыларының арасында, өзін өзі қол жұмсаудың қауіпті белгілерін анықтауға арналған әдістеме жүргізілді.
●  04.12.2021ж  -5, 6 сынып
●  06.12.2021ж – 7,8 сынып
●  08.12.2021ж – 9 сынып
●  12.12.2021ж – 10, 11 сынып
Өзіне өзі қол жұмсаудың қауіпті белгілерін анықтауға арналған әдістемесін, «Көкқайнар орта мектебі» КММ 2021-2022 оқу жылында, әр тоқсан сайын өткізуге жоспарланған.
Әдістеменің қорытындысы бойынша , оқушылардың жоғары күйзеліс жағдайы және қарым-қатынастың төмен деңгейі анықталмаған. Өзіне өзі қол жұмсаудың қауіпті белгілері анықталмаған.

11.12.2021ж
2 «А» сыныбында таным процестерін дамытуға арналған ойындар мен жаттығулар:
 «Шатастыру», «Домино», «Барлаушы», «Колейдоскоп».
Мақсаты: Есте сақтау қабілетін анықтау.
12.12.2021 ж.
6  , 9  сынып оқушылары мен қарым -қатынасты дамытуға арналған тренинг сабағы. 
Мақсаты: Оқушылардың арасында қарым -қатынасты орнату.
18.12.2021 ж
 4 «а» сынып оқушыларында, баланың ақыл- ой анықтауда Гуденаф Харристің тесті   жүргізілді. 


Ата-аналардың жиналысы:
1. 13.12.2021 жылы 1 » сыныбында ата-аналар жиналысы. Жаңа оқу жағдайына  бейімделуі.
2. 14.12.2021 жылы Мектепалды даярлық» сыныбында ата-аналар жиналысы. Оқушылардың психоәлеуметтік кемелділік дәрежесі (ой өрісі), әдістеме қорытындысымен таныстыру.
3. 14.12.2021 жылы 5  сыныбында ата-аналар жиналысы. Оқушылардың орта буынға бейімделу кезеңі.


]]>
admin Thu, 16 Jun 2022 10:23:35 +0600
Әлеуметтік педагог жұмысының есебі https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/aleumettik-pedagog/leumettk-pedagog-zhmysyny-eseb/32-leumettk-pedagog-zhmysyny-eseb.html https://kokkainar-zhambylaud.mektebi.kz/aleumettik-pedagog/leumettk-pedagog-zhmysyny-eseb/32-leumettk-pedagog-zhmysyny-eseb.html  «Көкқайнар ауылындағы орта мектеп» КММ
2021-2022 оқу жылындағы әлеуметтік педагогтың атқарған
жұмысының жылдық есебі. 
 
      Маусым  айында 2021-2022  жылға арналған жұмыс жоспарын дайындап,  әдістемелік бірлестік отырысында қаралып бекітілді. Жылдық жоспар негізінде айлық, апталық  жоспарлар жасалып, жоспар бойынша төмендегі жұмыстар жасалды.
       Мектепке жол акция барысында тамыз айында 25 балаға жалпыға бірдей білім беру қорынан  әр бір балаға  мектеп формасы мен сөмкелер  берілді.
    2021 жылдың 1 қыркүйегінен 1-10 сынып аралығында көпбалалы және аз қамтылған отбасындағы 25 оқушы ыстық тамақпен қамтамасыз етілді. /барлық ыстық тамақпен қамтылған оқушы саны 25/. Ыстық тамақ ішетін оқушылардың тізімі жасалып ауыл әкімімен бекітілді.  Оқушылардың күнделікті тамақ ішуін мектеп медбикесі Д.С.Нурова  және әлеуметтік педагог  М.С.Алипбаева бақылап отырды. Оқушылардың жеке құжаттарымен танысып, әр түрлі жағдайына қарай тізімі  жасалды. Көпбалалы, тұрмыс жағдайы төмен, жартылай жетім және қамқорлыққа алынған балалардың әлеуметтік төлқұжатты жасалды. Мектеп бойынша баланың жалпы саны -76. Көпбалалы отбасындағы оқушылар саны 13 бала, аз қамтылған отбасындағы оқушылар саны 11 бала, қамқорлықтағы оқушылар саны 1 бал.
      25 қазан күні әлеуметтік педагог М.С.Алипбаева «Баланың құқықтары туралы Конвенция» тақырыбында 7-10 сынып аралығында ашық сабақ өтілді.      
    29  қазан  Қамқоршылар күні. Мақсаты: Оқушылардың санасына мейірімділік, қайырымдылық ұғымдарын қалыптастыру, патронаттық тәрбиедегі балаларға, қамқорлықтағы балаларды ортаға бейімдеу, оқушыларды кішіпейілділікке, бауырмалдыққа баулу.Мектебіміздегі бір  қамқоршы оқушыға көңіл бөлу мақсатында «Балаға мейірім сыйла» атты 7,9 сыныптарға ашық сабақ өтіліді.                                                                           
       1-желтоқсан «Біз салауатты өмірді қолдаймыз»-СПИДке , наркоманияға қарсымыз атты апталық ұйымдастырылды. Мектебіміздің кітапханашысы Г.Т.Кубеева, медбике Д.Нурова, мектеп психологы Ш.Алтынбекова, әлеуметтік педагог  М.Алипбаевалардың ұйымдастыруымен 5-10 сыныптар аралығында пікірталас өткізіліп , бейнероликтер көрсетіліп , спид жайлы түсінік берілді.
Сонымен қатарЖБББ қорындағы оқушыларға жаңа жылға тәттілер берілді.
        2022 жылы қаңтар айынан бастап әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары бойынша , жұмыстар жүргізілді. 1-8 сыныптар аралығындағы  көпбалалы, қамқоршы  және тұрмысы төмен жанұядағы  25 оқушы ыстық тамақпен қамтамасыз етілді. Олардың күнделікті тамақ ішуі қадағаланып тұрды.
         Мектебімізде 2022  жылы 17  қаңтар мен 17 ақпан аралығында «Қамқорлық» қайырымдылық акциясы бойынша айлық өткізілді. Акцияны өткізу барысында  іс-шара жоспары жасалып, бекітілді. Акцияның мақсаты - оқумен қамтылмаған мектеп жасындағы балаларды анықтау, сондай-ақ материалдық көмекке мұқтаж көпбалалы, аз қамтылған отбасыларға, жетім және жартылай жетім, қамқорлыққа алынған балаларға әлеуметтік көмек пен қолдау көрсету.  Әлеуметтік себептер бойынша сабақтарға балалардың келмеуінің алдын алу.
Міндеті:
- жалпы орта білім алу үшін мектеп жасындағы балаларға жағдай жасау;
- дәлелсіз себептермен сабақтарға ұзақ уақыт бойы қатыспаған мектеп жасындағы балаларды анықтау және есепке алу;
- олардың сабақтарға қатыспау себептерін анықтау;
- күнкөрісі төмен және тұрмысы қолайсыз отбасылардан шыққан балаларға материалдық көмек көрсетуге бағытталған қайырымдылық қызметін жүзеге асыруға жұртшылықты тарту.
     Акция өткізу барысында жағдайы төмен отбасыдан шыққан балаларды, сондай-ақ материалдық көмек көрсетуге мұқтаж және әлеуметтік себептер бойынша сабаққа келмей жүрген балаларды анықтау үшін рейдтер жүргізілді. Рейд нәтижелері бойынша әлеуметтік көмек көрсетуге мұқтаж отбасы балаларының тізімдері жасалды. Мектеп әкімшілігі тарапынан көпбалалы отбасындағы 3-2 сынып оқушылары  Әбіласан Бекет пен Әбіласан Бердібекке  қыстық аяқ киім   алынып берілді.   
         Көпбалалы, тұрмыс жағдайы төмен, жартылай жетім және қамқорлыққа алынған балалардың тізімі анықталды. Мектеп бойынша көпбалалы отбасындағы оқушылар саны 13 бала, аз қамтылған отбасындағы оқушылар саны 11 бала, жартылай жетім оқушылар саны 2 бала, қамқорлықтағы оқушылар саны 1 бала. Қамқорлыққа алынған балалардың тұрмыс жағдайын  мектебіміздің тәрбие іс меңгерушісі Ш.Б.Райсова, психолог Ш.А.Алтынбекова, әлеуметтік педагог  М.С.Алипбаева  және сынып жетекшілермен бірге тұрғын үй жағдайы зерттелді. 
           2022  жылдың 21 ақпанында  «Сен және сенің құқығың» атты  құқықтық білім апталығына іс-шаралар жоспары жасалып бекітілді. Мектебімізде 21-25 ақпан аралығында құқық бұзушылықтың алдын алу, оқушылардың және ата-аналардың құқықтық сауаттылығын арттыру мақсатында «Сен және сенің құқығың» атты  құқықтық білім апталығы өткізілді. Апталық барысында сынып  оқушыларының  кунделікті  сабаққа  қатысуы  қадағаланды.
         Әлеуметтік педагог М.С.Алипбаева   мектеп Парламентімен бірлесіп «Менің қоғамдағы құқықтарым» атты тақырыбында 9 -10 сынып оқушыларының  арасында дөңгелек  үстел  өткізілді.
        8 сынып жетекшісі Б.М.Жампейсов  8-9  сыныпта 16 ақпан күні  «Құқық әлемінде» тақырыбында  баяндама оқыды.
Баяндаманың мақсаты,  оқушылардың құқықтық білімдерін тереңдету, Заң  алдындағы жауапкершілікті арттыру, ұйымшылдық пен тәртіптіліктің тиімді жолдарын таба білуге және саяси сауаттылыққа баулу.
      16 ақпан күні «Жасөспірімдер арасында құқық бұзушылықтың алдын-алу» бағытында ата-аналар мен оқушыларға «Заң алдында бәрі бірдей» тақырыпта 9 сынып жетекшісі Ғ.Ғ:Ғаббасов «Өз заңым-өз арым» тақырыптарда  заң туралы баяндамалар оқыды.
      17 ақпан күні әлеуметтік педагог М.С.Алипбаева  «Баланың құқықтары туралы Конвенция» тақырыбында 5-10 сыныптар арасында лекция оқыды. Лекцияда «Баланың құқықтары туралы Конвенциясы» Заңы түсіндіріліп, оның бөлімдері оқылды.
      Апталық барысында қазақ тілі пәнінің мұғалімі А.Н.Ғаббасова 5-10 сынып оқушылар арасында «Құқығым бар!» тақырыбында  шығармалар байқауын ұйымдастырды.
       20 ақпан күні құқық пәні мұғалімі Н.Сұраншы «Бала құқықтары» тақырыбында  баяндама  оқыды.  Баяндаманың мақсаты баланың мектептегі құқықтарын, білімге құқығы, отбасындағы құқықтары, денсаулығын сақтауға құқығын айта отырып, оқушыларды өз құқықтарын қорғай білуге үйрету.
       21 ақпан күні 9,10, сыныптар аралығында  «Құқықтық салауаттылық-заман талабы» тақырыбында пікір-сайыс өткізілді. Оқушылар өз білімдерін ортаға салды. Сайыстың мақсаты,  оқушылардың құқықтық білімдерін тексере отырып, жауапкершілікті арттыру, алдына мақсат қоя білуге баулу, оқушылардың ойлау, тыңдау, сөйлеу мәдениетін дамыту.
       21 ақпан күні ата-аналарға арналған құқықтық білім күніне орай «Ата-аналардың құқықтық сауаттылығы - балалардың құқықтарын қорғаудың кепілі» тақырыбында пікірталас ұйымдастырылды. Қатысқан ата-ана саны-8.  Өткізген тәрбие ісінің меңгерушісі Ш.Б.Райсова және әлеуметтік педагог М.С.Алипбаева.
      22 ақпан күні тарих пәні мұғалімі Б.М.Жампейсов  «Құқық – тәртіп айнасы» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Ашық сабақтың мақсаты, балаларды қоғамдағы толымды өмірге даярлау, шығармашылық белсенділігін дамыту, имандылық қасиеттерге елжандылық пен азаматтыққа тәрбиелеу, олардың бойында ұлттық сана-сезімді қалыптастыру.
       23 ақпан күні әлеуметтік педагог М.С.Алипбаева  9- сынып оқушыларына кәсіптік бағдар беру және  кәсіптік қызметті таңдауда көмек көрсету үшін кеңес берілді. Талабына, қабілеттілігіне, жеке ерекшеліктеріне сәйкес жастардың саналы және еркін түрде кәсіп түрлерін таңдауына дайындау бойынша жүргізілді. Қатысқаны 9 сыныптан 7 оқушы,   қатысты.
           Қиын баламен жұмыс жолдарын жүргізу үшін бақылау әдісі арқылы сынып оқушыларымен әр түрлі тренингтер өткізілді. Сынып оқушылармен  «Маған өмір қымбат», «Менің арманым» тақырыптарда тренингтер өткізілді. 8-9 сынып оқушыларынан «Срест  тест» сауалнама алынды.
        1 маусым балаларды қорғау күніне байланысты мектеп психолог Ш.А.Алтынбекова мен әлеуметтік педагог М.С.Алипбаева өз тараптарынан жалпыға бірдей білім беру қорындағы 7 оқушыны аудан орталығының саябағына серуендетіп қайтты.
        17 мамыр   мектеп жанындағы лагерьмен 60 бала қамтамасыз етілді. Қарғалы ауылындағы   «БалаусаТАУ LAND» жазғы сауықтыру лагеріне 3оқушыға  тегін жолдама  берілді. «Балауса» лагеріне көп балалы, азқамтылған, үздік оқушылар тізімі жасалды.

Орындаған әлеуметттік педагог М.С.Алипбаева


]]>
admin Thu, 16 Jun 2022 09:51:02 +0600