Психологтың жұмыс жоспары
Психологиялық қызметтің мақсаты – оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік – психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысуларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялыққызметтіңміндеттері:
- Оқушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін –өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
- Ақпараттық қоғамның жылдамдамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
- Психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуметін дамыту;
- психологиялық қиыншылықтармен оқушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру; оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау;
- психологиялық проблемаларды шешуде және оқу тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата–аналар мен педагогтерге консултациялық көмек көрсету;
- білім беру үдерісі субектілерінің психологиялық – педагогикалық құзыреттілігін көтеру.
Педагог-психолог жұмысының негізгі бағыттары
- Психологиялық алдын-алу
Мақсаты: тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескертужасау.
- Психологиялық диагностика
Мақсаты: тұлғаның жеке және жас ерекшелігін, сондай-ақ тұлғааралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу.
- Психо-түзету және дамыту
- Мақсаты: оқушының психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды болдырмау, жалпы оқу бағдарламасымен біліктілікті дамыту.
- Психологиялық консультация
Мақсаты: педагогикалық процесстің субьектілеріне кеңес беру.
- Психологиялық білімді көтеру (ағартушылық)
Мақсаты: педагогикалық үрдіске қатысушылардың психологиялық мәдениетін көтеру.
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Насаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысана |
1. | Сабақтарға кіру, ескертулер бойынша кепілдемелер беру. | Сабақтарға қатысып, өзара сабақтастық жұмыстарын жүргізу | Мектеп-алды даярлық топ, 1-11 сыныптар | Жыл бойына | Сабаққа кіру дәптерін толтыру | |
2. | Топтық және жеке жұмыстар | ПДПК есебінде тұрған оқушылармен жұмыс | ПМПК есебінде тұрған оқушылар | Жыл бойына | Қажет болған жағдайда | Хаттама |
3. | Топтық және қажеттілігі бойынша жеке жұмыстар жүргізу | Қорытынды аттестация мен МАТД-ға психологиялық тұрғыдан әзірлік жұмыстары | 9, 11 сыныптар | Жыл бойына | Хаттама | |
4. | Негізгі құжаттарды дайындау, ұсынба әзірлеу | Педагогикалық консилиумге қатысу | Жыл бойына | Ұсыныс | ||
5. | Алдын алу, түзету жұмыстары | Мектепішілік, ИДН есе-бінде тұрған балалармен, өмірдің қиын жағдайына тап болған оқушылармен жұмыс | Мектепішілік, ИДН есебінде тұрған, қиын жағдайғатап болған оқушылар | Жыл бойына | Анықталған жағдайда | |
6. | Кеңес беру (қажеттілігі бойынша) | Оқушыларға, ата-аналарға, педагогтарға психологиялық кеңестер | МДТ-11 сынып оқушылары, ата-аналар, педагогтар | Жыл бойына | Жеке, топтық журналдары | |
7. | «Сенім поштасының» жұмысы | Мектеп үрдісіне қатысушылардың құқығын қорғау | МДТ-11 сынып оқушылары, ата-аналар, педагогтар | Жыл бойына | Түскен хаттар мен сұраныс бойынша | Тіркеу журналы |
8. | Алдын алу, түзету жұмыстары | Жетім және ата-ананың қамқорлығынсыз қалған балалармен жұмыс | Жыл бойына | Хаттама, жеке журналы | ||
9. | Жеке әңгімелесу, ата-аналарға, сынып жетекшілер мен пән мұғалімдеріне кеңес беру. | Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс | Сұраныс бойынша | Жыл бойына | Хаттама |
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Насаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны | |||||||
І. Диагностикалау | |||||||||||||
1 | 5-11 сынып оқушыларының педагогикалық – психологиялық картасын, психологиялық мінездемесін толтыру | Карта толтыру | 5-11 сыныптар | Қыркүйек | Карта, мінездеме толтыру | ||||||||
3 | Керна-Йирасектің «Мектепке дайындық деңгей бағдары» әдістемесі | 1 сынып оқушыларының мектепке деген дайындықтарын зерттеу жұмысы | 1 сынып | Қыркүйек | Қорытынды хаттама | ||||||||
4 | Филлипстің «Оқушылардың меткептік үрейлерін бағалау әдістемесі» | Психологиялық бейімделу жұмыстары | 5 сынып | Қыркүйек | Пед.кеңесте таныстырылады | Қорытынды хаттама | |||||||
5 | 5 сынып оқушыларының бейімделуін зерттеу | Сауалнама | 5 сынып | Қыркүйек | Қорытынды анықтама | ||||||||
6 | Мектепалды даярлық тобының «танымдық үрдістердің даму деңгейін анықтау» | Суреттік тест | Мектепалды даярлық тобы | Қазан | Қорытынды хаттама | ||||||||
7 | 9-сыныптарда Бейіндік оқытуға көшуді ұйымдастыру, талдау | Сауалнамалар | 9 сынып | Қазан | Қорытынды хаттама | ||||||||
Баланың ерік саласының даму деңгейін анықтау | «Графикалық диктант» әдістемесі | 1-2 сынып | Қазан | ||||||||||
8 | «Суйцидтің алдын алу» тесті | Суицид пен қатерге бейім мінез құлық тың алдын алу жұмыстары | 7-11 сынып | Қараша | Қорытынды хаттама | ||||||||
9 |
| Әдістеме | 5-6 сынып | Қараша | Қорытынды хаттама | ||||||||
Н.Г. Лусканованың «Мектеп мотивациясын диагностикалау» әдістемесі Гинзбурга. М.Р "Оқу мотивациясын зерттеу" Л.В. Байбородовой,
| Оқушылардың мектеп мотивацияларын зерттеу жұмыстары | 2-4 сынып 6-8 сынып 9-11 сынып | Қараша | Қорытынды | |||||||||
10 | «Отбасы суреті» әдістемесі | Әдістеме | 7-10 сынып | Қараша | Қорытынды хаттама | ||||||||
12 | Т.Б. Марцинковскаяның «Баспалдақ» әдістемесі; О.С. Богдановтың «Мен қандаймын?» әдістемесі; | Оқушылардың өзін - өзі бағалау жұмыстары (0-11 сыныптар) | 0-3 сыныптар 4-6 сыныптар | Желтоқсан | Қорытынды хаттама | ||||||||
13 | «Социометрия» әдістемесі | Бейімделу жұмысы. Психологиялық климатты диагностикалау жұмысы. Тұлғааралық қарым- қатынасты зерттеу жұмыстары. | 5 сынып | Желтоқсан | Қорытынды хаттама | ||||||||
16 | «Стресс-тест» | Қорытынды аттестаттауға психологиялық тұрғыда көмектесу | 11 сынып | Қаңтар | Қорытынды хаттама | ||||||||
17 | Құқықбұзушылық, бопсалаудың алдын алу жөнінде сауалнама | Сауалнама | 5-11 сынып | Ақпан | Қорытынды хаттама | ||||||||
18 | «Діни экстремизм туралы не білеміз?» баяндама | Діни экстремизмнің алдын алу бойынша зерттеу жұмысы | 5-11 сынып | Ақпан | Қорытынды хаттама | ||||||||
19 | 9-11 сынып оқушыларының депрессия деңгейін анықтау. Э.Бэк депрессия шкаласы анықтау тесті | Оқушылар бойындағы депрессивті жағдайды анықтау жұмысы | 9-11 сыныптар | Ақпан | Қорытынды хаттама | ||||||||
20 | «Мектеп ата-ана көзімен» сауалнама | Ата-анамен жұмыс | 1-11 сынып | Наурыз | Сынып жетекшілермен бірлескен жұмыс | Қорытынды хаттама | |||||||
21 | Кондаштың «Үрейлену шкаласы» әдістемесі | Қорытынды аттестаттауға, ҰБТ-ға психологиялық тұрғыдан әзірлік жұмысы | 11 сынып | Сәуір | Қорытынды хаттама | ||||||||
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | |||||||||||||
1 | «Жас маманға психологиялық кеңес» атты психологиялық тренингтер, жадынама. | Жас маманмен жұмыс | Жас мамандар | Қыркүйек | Хаттама | ||||||||
2 | Мұғалімдердің оқушылардың жас ерекшеліктерімен таныстыру | «Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту» | Педагогтар | Қараша | Хаттама | ||||||||
3 | «Аутодеструктивті мінез – құлыққа бейімді оқушылардың мінез – құлық белгілері» | Ата –аналармен жұмыс | Ата-аналар | Қараша | Хаттама | ||||||||
4 | 1) «Ата-ананың бірі өгей болғанда туындайтын қиыншылықтармен күресу» атты баяндама. 2) «Туған және өгей ата-аналарға тату болуға көмектесетін кеңестер» атты жадынама. | Жалпы мектепішілік ата-аналар жиналысы | 1-11 сынып ата-аналары | Қараша | Хаттама | ||||||||
5 | Мен өмірімнің жарқын болғанын қалаймын» тренинг | 9-10 сынып оқушыларымен өмірлік көзқарастарын қалыптастыру. | 9-10 сынып оқушылары | Желтоқсан | Хаттама | ||||||||
6 | «Сенімділік күш береді» тренинг сабақ | Қорытынды аттестаттауға психологиялық тұрғыда көмектесу | 11 сынып | Қаңтар | Хаттама | ||||||||
7 | Жасөспірімнің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Интернет-тәуелділік қалыптасуының алдын алу бойынша түзету-ағарту шаралар. | Ата-анамен жұмыс | 7-9 сынып ата-аналары | Қаңтар | Қазіргі кезде оқушылар арасында ғаламторға деген тәуелділік байқалғандықтан, бұл тақырыптар бойынша түзету-ағарту жұмыс қажет. | Хаттама | |||||||
8 | Қауіпсіз интернет тақырыбында жаднама тарату. Буллинг, кибербуллинг | Қауіпсіз интернет бойынша жұмыс | 7-9 сынып | Қаңтар | |||||||||
ІІІ. Алдын алу және психологиялық ағарту | |||||||||||||
1 | Ата-аналармен ағарту жұмыстары «Өз балаңа үлгі бол» тақырыбында 1 және 5 сынып оқушыларының ата-аналарына психологиялық көмек» Оқушылардың бейімделуін зерделеу бойынша 1,5-сынып ата-аналарына кеңес беру. | Психологиялық ағарту | Ата-аналар | Қыркүйек | Хаттама | ||||||||
2 | «Құқық бұзушылықтан сақ болайық!» тақырыбында алдын алу іс-шарасы | Құқық бұзушылықтың алдын алу | 8-10 сыныптар | Қазан | Хаттама | ||||||||
3 | Бала мен ата –ана қарым қатынасын арттыру. «Отбасы-тәрбиенің ұясы» | Психологиялық тренинг | 7-8 сынып ата-аналары | Желтоқсан | Хаттама | ||||||||
4 | «Мен ғажайыппын» тренинг сабақ | Педагогикалық ұжыммен жұмыс | Пед.ұжым | Қаңтар | Хаттама | ||||||||
«Тәртіп бұзушылықтың алдын-алу» бойынша сынып жетекшілермен жұмыс | Педагогикалық ұжыммен жұмыс (сынып жетекшілермен жұмыс) | Сынып жетекшілер | Ақпан | Хаттама | |||||||||
«Мамандықтар шеруі» тақырыбында зерттеу жұмысы | «Менің болашақ мамандығым» жобасы аясындағы жұмыс | 9 сынып | Ақпан | Хаттама | |||||||||
«Өмірге ИЯ деп айт!» жобасы | Позитивті өмір ұстанымын қалыптастыру жұмыстары | 3-11 сынып оқушылары, ата-аналар, пед. ұжым | Ақпан | Хаттама | |||||||||
«Мен бесінші сыныптан не күтемін? тақырыбында шығарма жазу | Сабақтастық жұмысы | 4 сынып | Наурыз | Хаттама | |||||||||
«21 ғасырдың жаңа мамандықтары» зерттеу жұмысы | «Менің болашақ мамандығым» жобасы аясындағы жұмыс | 9 сынып | Сәуір | Хаттама | |||||||||
ІV. Кеңес беру | |||||||||||||
1 | Сабақтарға кіру, туындаған сұрақтар бойынша оқушылармен әңгімелесу, сынып жетекшіге кепілдемелер беру. | Психологиялық бейімделу жұмыстары | Мектеп-алды даярлық топ, 1, 5 сыныптар | Қыркүйек-желтоқсан | Аптасына 2-4 рет | Сабаққа кіру дәптерін толтыру | |||||||
3 | Ата-аналарға бейімделу процесі бойынша кеңес беру, жаднама тарату | 5 сынып ата-аналар жиналысы | 5 сынып ата-аналары | Қазан | Хаттама | ||||||||
4 | Оқушыларға кеңес, жадынама беру | МАТД-ға психологиялық тұрғыдан әзірлік жұмысы | 9 сынып | Ақпан | Хаттама | ||||||||
5 | «Қорытынды аттестациялауға дайындық және оны тапсыру барысында жасөспірімге ата-ананың психологиялық көмегі» атты жадынама. | Қорытынды аттестаттауға психологиялық тұрғыдан әзірлік жұмысы | 11сынып ата-аналар | Ақпан | Хаттама | ||||||||
6 | ПДПК есебінде тұрған оқушылардың ата-аналарымен әңгіме | Ата-аналармен кеңес беру жұмысы | ПДПК есебінде тұрған оқушының ата-анасы | Наурыз | Хаттама | ||||||||
7 | Оқу процесіне жалпы қатысушылармен жұмыс | Сұраныс бойынша зерттеу және кеңес беру жұмыстарын жүргізу | 1-11 сынып оқушылары, ата-аналар, мұғалімдер | Жыл бойына | Жеке жұмыстар тіркеу журналы | ||||||||
8 | «Мектепке даярлаудың психологиялық бағыттары» атты дәріс оқу. Мектепте оқуға әзірлік туралы жеке, топтық кеңес беру | Ата-анамен жұмыс | Мектепалды даярлық топ ата-аналары | Мамыр | Хаттама | ||||||||
9 | «Мамандық таңдауда кездесетін қателіктер», «Болашақ мамандығыңды таңдауда қателеспе!» тақырыбында бейнероликтер. Бейнероликтердің қорытындысы бойынша кеңес беру. | «Менің болашақ мамандығым» жобасы аясындағы жұмыс | 8-9 сыныптар | Мамыр | Хаттама | ||||||||
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||||||||||
1 | Оқушылар туралы мәлімет алу | МДТ, 1 - 11 сыныпқа келетін оқушылардың толық тізімін алу | МДТ, 1-11 сыныптар | Қыркүйек | Бланк құру | ||||||||
2 | «Қатерлі топ» балаларын анықтау | «Қатерлі топ» балаларын анықтау парақшасын толтыру | 4-11 сыныптар | Қыркүйек | Анықталған жағдайда банк құру | Қорытынды хаттама | |||||||
3 | Жаңа оқу жылына перспективтік жоспар құру. | Мамыр, тамыз | Жоспар | ||||||||||
4 | Қажетті органдармен жүргізілген жұмыс бойынша өзара әрекет жүргізу (болған жағдайда) | Жыл бойына | Хаттама | ||||||||||
5 | Функционалдық міндет шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектолог, логопед т.б. аралас мамандармен) жұмыс жүргізу. | Жыл бойына | Хаттама | ||||||||||
6 | Педагогтар, ата-аналар мен оқушылар үшін ұсыныстар, кеңестер, жадынамалар жасау | Жыл бойына | Жадынама | ||||||||||
7 | Жұмыс үшін қажетті материалды таңдау | Жыл бойына | |||||||||||
8 | Нәтижелерді өңдеу және анықтамаларды құрастыру. | Жыл бойына | Хаттама, қорытынды хаттама | ||||||||||
9 | Педагогикалық кеңестерде, мектеп директорының жанындағы кеңестерінде, әдістемелік бірлестік кеңестерде хабарлама жасау. | Есеп, хабарлама | |||||||||||
VІ. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | |||||||||||||
1 | Психологиялық жұмыс туралы қорытынды анықтама жазу, есеп тапсыру. | Жыл бойына | Сұраныс, қажеттілік бойынша | Есеп | |||||||||
2 | Психологиялық қызметінің жылдық есебі | Мамыр | Есеп | ||||||||||
Педагог-психолог: Ш. Алтынбекова