Психологтың жұмыс жоспары » Көкқайнар ауылындағы орта мектеп
Алматы облысы білім басқармасының
Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Көкқайнар ауылындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72759) 31-3-80
Есепші бөлімі:
+7(72759) 31-3-80
Нашар көрушілер
нұсқасы
16
июнь
2022

Психологтың жұмыс жоспары

Психологиялық қызметтің мақсаты – оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау,  қолайлы әлеуметтік – психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысуларға психологиялық қолдау көрсету. 


Психологиялыққызметтіңміндеттері: 

  • Оқушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін –өзі дамыту қабілетін қалыптастыру; 
  • Ақпараттық қоғамның жылдамдамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
  • Психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуметін дамыту; 
  • психологиялық қиыншылықтармен оқушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру; оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау;
  • психологиялық проблемаларды шешуде және оқу тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата–аналар мен педагогтерге консултациялық көмек көрсету; 

-     білім беру үдерісі субектілерінің психологиялық – педагогикалық құзыреттілігін көтеру. 


Педагог-психолог жұмысының негізгі бағыттары  


  • Психологиялық алдын-алу

Мақсаты: тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескертужасау. 


  • Психологиялық диагностика

 Мақсаты: тұлғаның жеке және жас ерекшелігін, сондай-ақ тұлғааралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу. 


  • Психо-түзету және дамыту
  • Мақсаты: оқушының психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды болдырмау, жалпы оқу бағдарламасымен біліктілікті дамыту. 


  • Психологиялық консультация

Мақсаты: педагогикалық процесстің субьектілеріне кеңес беру. 


  • Психологиялық білімді көтеру (ағартушылық)

Мақсаты: педагогикалық үрдіске қатысушылардың психологиялық мәдениетін көтеру.


Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Насаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысана

1.

Сабақтарға кіру, ескертулер бойынша кепілдемелер беру.


Сабақтарға қатысып, өзара сабақтастық  жұмыстарын жүргізу

Мектеп-алды даярлық топ, 1-11 сыныптар

Жыл бойына


Сабаққа кіру дәптерін толтыру

2.

Топтық және жеке жұмыстар

ПДПК есебінде тұрған оқушылармен жұмыс

ПМПК есебінде тұрған оқушылар

Жыл бойына

Қажет болған жағдайда

Хаттама

3.

Топтық және қажеттілігі бойынша жеке жұмыстар жүргізу

Қорытынды аттестация мен МАТД-ға психологиялық тұрғыдан әзірлік жұмыстары

9, 11 сыныптар

Жыл бойына


Хаттама

4.

Негізгі құжаттарды дайындау, ұсынба әзірлеу

Педагогикалық консилиумге қатысу


Жыл бойына


Ұсыныс

5.

Алдын алу, түзету жұмыстары

Мектепішілік, ИДН есе-бінде тұрған балалармен, өмірдің қиын жағдайына тап болған оқушылармен жұмыс

Мектепішілік, ИДН есебінде тұрған, қиын жағдайғатап болған оқушылар

Жыл бойына

Анықталған жағдайда


6.

Кеңес беру (қажеттілігі бойынша)

Оқушыларға, ата-аналарға, педагогтарға психологиялық кеңестер

МДТ-11 сынып оқушылары, ата-аналар, педагогтар

Жыл бойына


Жеке, топтық журналдары

7.

«Сенім поштасының» жұмысы

Мектеп үрдісіне қатысушылардың құқығын қорғау

МДТ-11 сынып оқушылары, ата-аналар, педагогтар

Жыл бойына

Түскен хаттар мен сұраныс бойынша

Тіркеу журналы

8.

Алдын алу, түзету жұмыстары

Жетім және ата-ананың қамқорлығынсыз қалған балалармен жұмыс


Жыл бойына


Хаттама, жеке журналы

9.

Жеке әңгімелесу, ата-аналарға, сынып жетекшілер мен пән мұғалімдеріне кеңес беру.

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Сұраныс бойынша

Жыл бойына


Хаттама


Іс-шаралар



Жұмыс түрлері






Насаналы топ





Орындау мерзімі






Ескертулер




Есептілік нысаны

І. Диагностикалау

1

5-11 сынып оқушыларының педагогикалық – психологиялық картасын, психологиялық мінездемесін толтыру

Карта толтыру

5-11 сыныптар

Қыркүйек


Карта, мінездеме толтыру

3

Керна-Йирасектің «Мектепке дайындық деңгей бағдары» әдістемесі

1 сынып оқушыларының мектепке деген дайындықтарын зерттеу жұмысы

1 сынып


Қыркүйек


Қорытынды хаттама

4

Филлипстің «Оқушылардың меткептік үрейлерін бағалау әдістемесі» 

Психологиялық бейімделу жұмыстары

5 сынып

Қыркүйек

Пед.кеңесте таныстырылады

Қорытынды 

хаттама

5

5 сынып оқушыларының бейімделуін зерттеу


Сауалнама 

5 сынып

Қыркүйек


Қорытынды 

анықтама

6

Мектепалды даярлық тобының «танымдық үрдістердің даму деңгейін анықтау»                              

Суреттік тест 

Мектепалды даярлық тобы

Қазан


Қорытынды 

хаттама

7

9-сыныптарда Бейіндік оқытуға көшуді ұйымдастыру, талдау

Сауалнамалар  

9 сынып


Қазан 


Қорытынды 

хаттама


Баланың ерік саласының даму деңгейін анықтау

«Графикалық диктант» әдістемесі

1-2 сынып

Қазан



8

«Суйцидтің алдын алу» тесті


Суицид пен қатерге бейім  мінез құлық тың  алдын алу     жұмыстары


7-11

сынып


Қараша


Қорытынды 

хаттама

9

  1. «Кактус»  әдістемесі

Әдістеме

5-6 сынып

Қараша


Қорытынды 

хаттама


Н.Г. Лусканованың «Мектеп мотивациясын диагностикалау» әдістемесі

Гинзбурга. М.Р "Оқу мотивациясын зерттеу" 

Л.В. Байбородовой,                                      

  1. О.В. Окунева     «Мектеп мотивациясын диагностик

Оқушылардың мектеп мотивацияларын зерттеу жұмыстары  

2-4 сынып


6-8 сынып



9-11 сынып

Қараша


Қорытынды

10

«Отбасы суреті» әдістемесі

Әдістеме

7-10 сынып

Қараша


Қорытынды 

хаттама

12

Т.Б. Марцинковскаяның «Баспалдақ» әдістемесі; 

О.С. Богдановтың «Мен қандаймын?»  әдістемесі;

Оқушылардың өзін - өзі бағалау  жұмыстары

 (0-11 сыныптар)

0-3 сыныптар





4-6 сыныптар



Желтоқсан


Қорытынды 

хаттама

13

«Социометрия»

әдістемесі

Бейімделу жұмысы. Психологиялық климатты диагностикалау жұмысы. Тұлғааралық қарым- қатынасты зерттеу жұмыстары.

5 сынып

Желтоқсан


Қорытынды 

хаттама

16

«Стресс-тест»

Қорытынды аттестаттауға психологиялық тұрғыда көмектесу

11 сынып

Қаңтар


Қорытынды 

хаттама

17

Құқықбұзушылық, бопсалаудың алдын алу жөнінде сауалнама

Сауалнама

5-11 сынып

Ақпан


Қорытынды 

хаттама

18

«Діни экстремизм туралы не білеміз?» баяндама

Діни экстремизмнің алдын алу бойынша зерттеу жұмысы

5-11 сынып

Ақпан


Қорытынды 

хаттама

19

9-11 сынып оқушыларының депрессия деңгейін анықтау.

Э.Бэк депрессия шкаласы анықтау тесті

Оқушылар бойындағы депрессивті жағдайды анықтау жұмысы

9-11 сыныптар

Ақпан


Қорытынды 

хаттама

20

«Мектеп ата-ана көзімен» сауалнама

Ата-анамен жұмыс

1-11 сынып

Наурыз

Сынып жетекшілермен бірлескен жұмыс

Қорытынды 

хаттама

21

Кондаштың «Үрейлену шкаласы»  әдістемесі

Қорытынды аттестаттауға, ҰБТ-ға психологиялық тұрғыдан әзірлік жұмысы

11 сынып

Сәуір


Қорытынды 

хаттама

ІІ. Түзету-дамыту жұмысы

1

«Жас маманға психологиялық кеңес» атты психологиялық тренингтер, жадынама.

Жас маманмен жұмыс

Жас мамандар

Қыркүйек


Хаттама

2

Мұғалімдердің оқушылардың жас ерекшеліктерімен таныстыру

«Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту»

Педагогтар 

Қараша


Хаттама

3

«Аутодеструктивті мінез – құлыққа бейімді оқушылардың мінез – құлық белгілері» 

Ата –аналармен жұмыс

Ата-аналар

Қараша


Хаттама

4

1) «Ата-ананың бірі өгей болғанда туындайтын қиыншылықтармен күресу» атты баяндама.

2) «Туған және өгей ата-аналарға тату болуға көмектесетін кеңестер» атты жадынама.

Жалпы мектепішілік ата-аналар жиналысы

1-11 сынып ата-аналары

Қараша


Хаттама

5

Мен өмірімнің жарқын болғанын қалаймын» тренинг

9-10 сынып оқушыларымен өмірлік көзқарастарын қалыптастыру. 

9-10 сынып оқушылары

Желтоқсан


Хаттама

6

«Сенімділік күш береді» тренинг сабақ

Қорытынды аттестаттауға психологиялық тұрғыда көмектесу

11 сынып

Қаңтар


Хаттама

7

Жасөспірімнің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Интернет-тәуелділік қалыптасуының алдын алу бойынша түзету-ағарту шаралар.

Ата-анамен жұмыс

7-9 сынып ата-аналары


Қаңтар

Қазіргі кезде оқушылар арасында ғаламторға деген тәуелділік байқалғандықтан, бұл тақырыптар бойынша түзету-ағарту жұмыс қажет.

Хаттама

8

Қауіпсіз интернет тақырыбында жаднама тарату. Буллинг, кибербуллинг

Қауіпсіз интернет бойынша жұмыс

7-9 сынып

Қаңтар


ІІІ. Алдын алу және психологиялық ағарту

1

Ата-аналармен ағарту жұмыстары

«Өз балаңа үлгі бол» тақырыбында 1 және 5 сынып оқушыларының ата-аналарына психологиялық көмек» Оқушылардың бейімделуін зерделеу бойынша 1,5-сынып ата-аналарына кеңес беру.

Психологиялық ағарту

Ата-аналар


Қыркүйек


Хаттама

2

«Құқық бұзушылықтан сақ болайық!» тақырыбында алдын алу іс-шарасы

Құқық бұзушылықтың алдын алу

8-10 сыныптар

Қазан


Хаттама

3

Бала мен ата –ана     қарым қатынасын арттыру. «Отбасы-тәрбиенің ұясы»

Психологиялық тренинг

7-8 сынып ата-аналары

Желтоқсан


Хаттама

4

«Мен ғажайыппын» тренинг сабақ

Педагогикалық ұжыммен жұмыс

Пед.ұжым

Қаңтар


Хаттама


«Тәртіп бұзушылықтың алдын-алу» бойынша сынып жетекшілермен жұмыс

Педагогикалық ұжыммен жұмыс (сынып жетекшілермен жұмыс)

Сынып жетекшілер

Ақпан


Хаттама


«Мамандықтар шеруі» тақырыбында зерттеу жұмысы

«Менің болашақ мамандығым» жобасы аясындағы жұмыс

9 сынып

Ақпан


Хаттама


«Өмірге ИЯ деп айт!» жобасы

Позитивті өмір ұстанымын қалыптастыру жұмыстары

3-11 сынып оқушылары, ата-аналар, пед. ұжым

Ақпан


Хаттама


«Мен бесінші сыныптан не күтемін? тақырыбында шығарма жазу

Сабақтастық жұмысы

4 сынып

Наурыз


Хаттама


«21 ғасырдың жаңа мамандықтары» зерттеу жұмысы

«Менің болашақ мамандығым» жобасы аясындағы жұмыс

9 сынып

Сәуір


Хаттама

ІV. Кеңес беру

1

Сабақтарға кіру, туындаған сұрақтар бойынша оқушылармен әңгімелесу, сынып жетекшіге кепілдемелер беру.

Психологиялық бейімделу жұмыстары

Мектеп-алды даярлық топ, 1, 5 сыныптар

Қыркүйек-желтоқсан

Аптасына 2-4 рет

Сабаққа кіру дәптерін толтыру

3

Ата-аналарға бейімделу процесі бойынша кеңес беру, жаднама тарату

5 сынып ата-аналар жиналысы

5 сынып ата-аналары

Қазан


Хаттама

4

Оқушыларға кеңес, жадынама беру

МАТД-ға психологиялық тұрғыдан әзірлік жұмысы

9 сынып

Ақпан


Хаттама

5

«Қорытынды аттестациялауға дайындық және оны тапсыру барысында жасөспірімге ата-ананың психологиялық көмегі» атты жадынама.

Қорытынды аттестаттауға психологиялық тұрғыдан әзірлік жұмысы

11сынып ата-аналар


Ақпан


Хаттама

6

ПДПК есебінде тұрған оқушылардың ата-аналарымен әңгіме   

Ата-аналармен кеңес беру жұмысы

ПДПК есебінде тұрған оқушының ата-анасы

Наурыз


Хаттама

7

Оқу процесіне жалпы     қатысушылармен жұмыс

Сұраныс бойынша зерттеу және кеңес беру жұмыстарын жүргізу

1-11 сынып оқушылары, ата-аналар, мұғалімдер

Жыл бойына


Жеке жұмыстар тіркеу журналы

8

«Мектепке даярлаудың психологиялық бағыттары» атты дәріс оқу. Мектепте оқуға әзірлік туралы жеке, топтық кеңес беру

Ата-анамен жұмыс

Мектепалды даярлық топ ата-аналары

Мамыр


Хаттама

9

«Мамандық таңдауда кездесетін қателіктер», «Болашақ мамандығыңды таңдауда қателеспе!» тақырыбында бейнероликтер. Бейнероликтердің қорытындысы бойынша кеңес беру.

«Менің болашақ мамандығым» жобасы аясындағы жұмыс

8-9 сыныптар

Мамыр


Хаттама

V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

1

Оқушылар туралы мәлімет алу

МДТ, 1 - 11 сыныпқа келетін оқушылардың толық тізімін алу

МДТ, 1-11 сыныптар

Қыркүйек


Бланк құру

2

«Қатерлі топ» балаларын анықтау 

«Қатерлі топ» балаларын анықтау парақшасын толтыру 

4-11 сыныптар

Қыркүйек

Анықталған жағдайда банк құру

Қорытынды хаттама

3

Жаңа оқу жылына перспективтік жоспар құру.

Мамыр, тамыз


Жоспар

4

Қажетті органдармен жүргізілген жұмыс бойынша өзара әрекет жүргізу 

(болған жағдайда)

Жыл бойына


Хаттама

5

Функционалдық міндет шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша  (дефектолог, логопед т.б. аралас мамандармен) жұмыс жүргізу.

Жыл бойына


Хаттама

6

Педагогтар, ата-аналар мен оқушылар үшін ұсыныстар, кеңестер, жадынамалар жасау

Жыл бойына


Жадынама

7

Жұмыс үшін қажетті материалды таңдау

Жыл бойына



8

Нәтижелерді өңдеу және анықтамаларды құрастыру.

Жыл бойына


Хаттама, қорытынды хаттама

9

Педагогикалық кеңестерде, мектеп директорының жанындағы кеңестерінде, әдістемелік бірлестік кеңестерде хабарлама жасау.



Есеп, хабарлама

VІ. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер

1

Психологиялық жұмыс туралы қорытынды анықтама жазу, есеп тапсыру.

Жыл бойына

Сұраныс, қажеттілік бойынша

Есеп

2

Психологиялық қызметінің жылдық есебі

Мамыр


Есеп





















Педагог-психолог:    Ш. Алтынбекова